Já a moje třída

01.11.2017 12:00

Po dvou měsících na druhém stupni jste se vyjadřovali k tomu, jak vaše třída v novém prostředí funguje, jak ji vidíte. Doplňovačku "JÁ A MOJE TŘÍDA" psalo 22 dětí. Jejich úkolem bylo přidat k začátkům vět pokračování a to bez dlouhého přemýšlení. Všechny věty se týkaly naší třídní party.

Zde najdete resumé (shrnutí vašich názorů)

Při druhém setkání jsme více psali, než mluvili. Výsledkem doplňovačky „Já a moje třída“ je toto resumé:  Posuďte sami, co o naší třídě vypovídá.

Jsem optimistka a věřím, že až budu výsledky tohoto dotazníku zveřejňovat za rok, budou o naší třídě promlouvat mnohem lichotivěji.



Více zde: https://absolvent-201724.webnode.cz/news/druha-tridnicka-hodina/

Při druhém setkání jsme více psali, než mluvili. Výsledkem doplňovačky „Já a moje třída“ je toto resumé:  Posuďte sami, co o naší třídě vypovídá.

Jsem optimistka a věřím, že až budu výsledky tohoto dotazníku zveřejňovat za rok, budou o naší třídě promlouvat mnohem lichotivěji.



Více zde: https://absolvent-201724.webnode.cz/news/druha-tridnicka-hodina/

Při druhém setkání jsme více psali, než mluvili. Výsledkem doplňovačky „Já a moje třída“ je toto resumé:  Posuďte sami, co o naší třídě vypovídá.

Jsem optimistka a věřím, že až budu výsledky tohoto dotazníku zveřejňovat za rok, budou o naší třídě promlouvat mnohem lichotivěji.



Více zde: https://absolvent-201724.webnode.cz/news/druha-tridnicka-hodina/

Posuďte sami, co vyhodnocení o naší třídě i některých jednotlivcích vypovídá. Jsem ale optimistka a věřím tomu, že až budu výsledky zveřejňovat za rok, budou pro naši třídu lichotivější.