Druhý dopis z prázdnin

27.08.2018 18:02

Moji milí sedmáci. Také máte pocit, že prázdniny sotva začaly a už je tady nový školní rok? Je to tak! Za týden, 3. 9., nás navzdory všem tužbám spolkne otevřený vchod naší školy a s tím i všední realita. Jsem ráda, že jsem s vámi byla, díky fotosoutěži, v kontaktu i po oba letní měsíce. Obrázky jste posílali suprovní a jak už jsem napsala na WhatsApp - mnohé na profesionální úrovni. Ještě důležitější než kvalita vašich pohlednic však bylo to, co se skrývalo ve větší hloubce, pod slupkou projektu. Jde o to, že jsme se jeden druhému neztratili, věděli jsme o sobě, sdělovali si prostřednictvím obrazu, co nás během prázdnin nejvíce zaujalo, co pro nás bylo důležité.
Srpnová "nálož" obsahuje 58 fotek a videí. Album je opět zveřejněno na Rajčeti. Připomínám, že na naší webce je na titulní stránce v levém sloupci anketa, ve které můžete dávat hlas pohlednici, která se vám nejvíce líbí (hodnotíme všechny obrázky z prázdnin najednou, i když jsou alba dvě). Nově jsem přímo do fotek uvedla jméno autora, abyste ho nemuseli pracně hledat v informacích o snímku. Stejnou změnu jsem provedla i u červencového alba. Hlasování je tedy pohodlné, žádná překážka v cestě. Rozhodněte o vítězi! Máte na to ještě týden.

FOTOALBUM červenec

FOTOALBUM srpen